maandag 6 mei 2013

Channeling Erik

http://www.channelingerik.com/

Een bijzondere site, waarvan ik pas de eerste posts heb gelezen maar die ik zeker verder ga bekijken en tot me nemen.
Erik is een Amerikaanse jongen van 20 die zelfmoord pleegde.
Na zijn dood die zijn familie in diepe rouw dompelde heeft hij echter vele bezoeken aan ze gebracht, ze hebben hem gevoeld, gezien, gehoord en hebben op andere manieren gemerkt dat hij 'er was'.
Via Jamie, een medium dat boodschappen van Erik kan 'vertalen', brengt Erik verslag uit over wat hij meemaakte toen hij stierf en wat hij nu meemaakt. Het is een geweldig verhaal van uitbundige vreugde in het leven na dit leven, van herkenning van velen die in het afgelopen leven maar ook in de vele levens die hij hiervoor leefde belangrijk voor hem waren, vaak dezelfde mensen als nu, een verhaal van liefde en vreugde, en van eindelijk begrijpen waarom het in het leven draait. Een heel troostende en opbeurende en spannende site, zou ik graag aan de rouwenden in mn omgeving willen doorgeven (en alle anderen), maar durf dat toch niet zo goed, bang om opdringerig te zijn en 'makkelijke oplossingen' aan te dragen. Misschien lukt het me toch af en toe hier wat over te delen met anderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten